☣️ MODEL NAUCZANIA ZDALNEGO W KATEDRZE GRAFIKI
📜 Nauczanie odbywa się zgodnie z zaplanowanymi na ten semestr przedmiotami.
💻 Wszystkie zajęcia odbywają się zdalnie.
🛠 Czas alienacji wymaga zaangażowania zarówno od wykładowcy jak i studenta.
👨🏫 Każdy z wykładowców indywidualnie określa w kontaktach ze swoimi studentami zasady komunikacji i formę zaliczeń.
📧 Zarówno wykładowca jak i student powinni regularnie sprawdzać swoją pocztę USOSMAIL.
📷 Studenci powinni dokumentować swoją aktywność twórczą, co jest podstawą do nauczania zdalnego i dobrej komunikacji (reprodukcje prac, szkiców, projekty cyfrowe).
ℹ️ Podstawowe nośniki informacji: USOSMail, strona www katedry, funpage katedry na Facebooku.
🖼 Sposoby prezentacji prac: wysyłanie prac wyłącznie przez Wetransfer / Dropbox / Dysk Google, udostępnianie ekranu podczas video-spotkań,
☎️ Kanały komunikacji: USOSmail, video spotkania (ze względów bezpieczeństwa polecamy darmowy dla społeczności UMK Microsoft Teams – niżej dokładna instrukcja), poczta elektroniczna.
– – – –
Zalecamy skorzystać z udostępnianego przez UMK darmowego Office365 – a w nim aplikacji TEAMS, która jest świetnym narzędziem do video-spotkań (Zoom wg ostatnich doniesień wydaje się nie do końca zabezpieczony, zwłaszcza dla użytkowników MacOS, ale podobno wszyscy informatycy Zooma dostali priorytet pracy nad jego zabezpieczeniami)
Tutaj cała procedura instalacji Office365:
https://www.uci.umk.pl/i…/Blog:Dostęp_do_Microsoft_Office365
Aby skorzystać z usługi należy aktywować przypisane przez UMK konto poprzez stronę https://office365.umk.pl
a następnie logować się przy pomocy wygenerowanego konta i hasła (które przyjdą na pocztę UMK) już bezpośrednio w portalu Microsoft https://portal.office.com/
Tam zmieniamy hasło na nowe i po chwili widzimy wszystkie aplikacje Office – w tym, interesującą nas do spotkań video – TEAMS.
Jeśli korzystamy z przeglądarki Google Chrome, to łączymy się z naszą grupą przez przeglądarkę (użytkownicy MacOS i Safari – muszą korzystać z Chrome, albo pobrać aplikację Teams na komputer).